Košarica

 

0

Košarica je prazna.

 
 

Spletna trgovina

 
 
 

Splošni pogoji poslovanja

Povzetek za uporabnike

  • Nikoli ne bomo zlorabili vaših osebnih podatkov.
  • Nakupovanje v spletni trgovini store.oblak.si je na voljo vsem.
  • Z vašim oddanim naročilom prejmemo vaše soglasje za kontaktiranje in obdelavo osebnih podatkov, katero se v primeru prenosa spletne trgovine store.oblak.si na novo pravno osebo, tudi prenese na novo pravno osebo.

Pogoji poslovanja in pravna obvestila

1. Splošno

  • Ti pogoji poslovanja določajo poslovni odnos med store.oblak.si in strankami , ter določajo pravice in obveznosti strank pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletnem naslovu store.oblak.si.
  • Upravljalec spletne trgovine store.oblak.si je podjetje oblak group do.o.o., s sedežem na naslovu Tržaška cesta 1a, 1370 Logatec, Slovenija, z davčno številko SI35330872 in matično številko 5320666000. Podjetje je zavezanec za DDV.
  • oblak group d.o.o. zagotavlja, da ne bo nikoli in na noben način zlorabil osebnih podatkov, razkritih preko spletnega mesta store.oblak.si.
  • Osebni podatki in kontaktne informacije uporabnikov spletnega mesta store.oblak.si ne bodo razkrite nobenim tretjim osebam, razen če to zahteva zakonodaja ali pa uporabnik za to poda soglasje (kot je nadalje opisano spodaj).

2. Oblike komuniciranja

  • Z uporabniki, ki na raznih lokacijah znotraj spletnega mesta vpišejo svoje dodatne kontaktne podatke, kot so fiksna telefonska številka, mobilna telefonska številka in naslov, lahko komuniciramo tudi z uporabo teh sredstev komuniciranja (telefon, SMS sporočila, pisno komuniciranje). Ob vsaki možnosti za vpis podatkov bo član posebej opozorjen glede načinov uporabe teh kontaktnih podatkov.
  • Uporabniki lahko kadarkoli prekličejo soglasje za kontaktiranje tako, da nam pošljejo zahtevek na info@oblak.si

3. Politika varovanja zasebnosti

  • Spletna trgovina store.oblak.si ter njun upravljalec, podjetje oblak group d.o.o., s sedežem na naslovu Tržaška cesta 1a, 1370 Logatec, Slovenija, z davčno številko SI35330872 in matično številko 5320666000, vaše osebne podatke skrbno varuje.
  • oblak group d.o.o. obdeluje osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Ur. l. št. 428/2002, kakor je vsakokrat spremenjen (Zakon o varstvu osebnih podatkov).
  • Podatki se zbirajo v imenu oblak group d.o.o., ki je kontrolor podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.
  • Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabili osebnih podatkov naših članov.

3.1 Zbiranje osebnih podatkov

Osebni podatek predstavlja katerikoli podatek (ime in priimek, email naslov, poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, ne glede na oblikov, v kateri je izražen. oblak group d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu izdelkov, ali ob uporabi drugih funkcionalnosti spletnega mesta. oblak group d.o.o. zbira in obdeluje sledeče osebne podatke:

  • Ob naročilu izdelkov v spletni trgovini: ime, priimek, naslov, fiksna telefonska številka, mobilna telefonska številka, email naslov.
  • Ob naročilu izdelkov preko telefona: ime, priimek, naslov, fiksna telefonska številka, mobilna telefonska številka, email naslov.
  • oblak group d.o.o. lahko za odgovarjanje na povpraševanja uporabnikov preko elektronske pošte, fizične pošte, telefona, spletnega klepeta in spletnih obrazcev, in za namene specifičnih naročil ali druge namene, navedene spodaj, o uporabnikih zbira tudi sledeče podatke: ime, priimek, rojstni datum, spol, email naslov, fizični naslov za dostavo, fiksna telefonska številka, mobilna telefonska števila.

3.2 Namen obdelave osebnih podatkov

oblak group d.o.o. osebne podatke obdeluje za sledeče namene (store.oblak.si):

  • Vpis in prijava uporabnika na spletno mesto store.oblak.si za zagotovitev dostopa do ponudb spletnega mesta, spletnega naročanja in vpogleda v osebni račun uporabnika.
  • Sledenje vzorcev uporabe uporabnikov spletnega mesta, s pomočjo piškotkov, z nameni izboljšanja uporabniške izkušnje spletnega mesta (prilagoditve strukture spletnega mesta, prilagoditve rezultatov iskalnikov, prilagoditve izdelčnega portfelja, prilagoditve posebnih ponudb, prilagoditve vsebin spletnega mesta), in za namene statistične, trženjske in druge analize in raziskave.
  • Prilagajanje email komuniciranja in ponudb v spletni trgovini posameznim uporabnikom.
  • Redno pošiljanje email obvestil ali obvestil preko fizične pošte ali SMS sporočil o najnovejših prodajnih akcijah, kot tudi pošiljanje transakcijskih sporočil v zvezi z nakupi v spletni trgovini in tudi za pošiljanje člankov, katalogov, e-časopisov in e-knjig.
  • Opravljanje storitve spletne trgovine, torej za dostavo naročenih izdelkov in nudenje predprodajnih ter poprodajnih storitev.
  • Raziskovanje nakupnih navad uporabnikov s ciljem izboljševanja privlačnosti ponudb za uporabnike.
  • Izvajanje različnih promocijskih dejavnosti in nagradnih iger, v skladu z veljavno zakonodajo.

Zaposleni podjetja oblak group d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

3.3 Uporaba in razkritje osebnih podatkov tretjim osebam

  • Zaposleni podjetja oblak group d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.
  • Strinjate se, da lahko oblak group d.o.o. v primeru prenosa lastništva spletne trgovine na novo pravno osebo hkrati s tem na to isto novo pravno osebo prenese tudi vaše osebne podatke,vaše soglasje za kontaktiranje in odgovornost za varovanje vaših osebnih podatkov.
  • Strinjate se, da se lahko vaši osebnih podatki hranijo in obdelujejo na strežnikih ter programski opremi oblak group d.o.o. pogodbenih obdelovalcev osebnih podatkov (zgolj za namene obdelave osebnih podatkov, navedene zgoraj, in zgolj za namene nudenja storitev store.oblak.si in oblak group d.o.o. pogodbenih ponudnikov internetnih rešitev.
  • Trenutno oblak group d.o.o. sodeluje z naslednjimi obdelovalci podatkov: Spletna POSTAJA d.o.o., agencija kreativnih idej, Letališka cesta 33, 1000 Ljubljana, Slovenija.
  • Strinjajte se, da se lahko vaši osebni podatki razkrijejo tretjim osebam v povezavi s korporativnimi dejavnostmi, kot so združitev, prevzem, prodaja ali nakup poslovnih sredstev in drugo.
  • Z naročanjem izdelkov iz spletne trgovine store.oblak.si se strinjate, da oblak group d.o.o. ni potrebno izpolniti njegovih obveznosti o obveščanju po Zakonu o varstvu osebnih podatkov, ampak zadostuje objava zadevnih obvestil na njegovem spletnem mestu.

3.4 Zbiranje neosebnih podatkov

  • Kadarkoli dostopate na spletno mesto store.oblak.si se splošni, neosebni podatki (predhodni spletni vir vašega obiska, število obiskov, čas obiska na spletnem mestu, obiskane podstrani znotraj spletnega mesta) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje obiskanosti in uporabnosti spletnega mesta store.oblak.si in izboljševanje vsebin in uporabnosti.
  • Uporabniki lahko kadarkoli preprečijo zbiranje tovrstnih neosebnih podatkov preko piškotkov z uporabo ustreznih nastavitev v svojih spletnih brskalnikih, s katerimi lahko spletnemu mestu store.oblak.si preprečijo nalaganje piškotkov na njihov brskalnik.

3.5 Piškotki

Piškotki so neopazne datoteke, ki so začasno shranjene na vašem računalniku in našemu spletnemu mestu omogočajo prepoznavanje vašega računalnika ob naslednjem obsku spletnega mesta store.oblak.si. store.oblak.si uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo našega spletnega mesta.

3.6 Mladoletne osebe

oblak group d.o.o. vsem staršem in skrbnikom priporoča, da svoje otroke podučijo o varnem in odgovornem ravnanju z osebnimi podatki na internetu. Mladoletne osebe ne bi smele vpisovati kakršnekoli osebne podatke na spletno mesto store.oblak.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov.

3.7 Povezave do drugih spletnih mest

Splošni pogoji oblak group d.o.o. se nanašajo le na spletno mesto store.oblak.si in vse podstrani v Republiki Sloveniji. Spletno mesto lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, s katerimi oblak group d.o.o. ne upravlja, in za katera ti splošni pogoji ne veljajo. oblak group d.o.o. ne odgovarja za vsebino ali početje spletnih mest, ki niso pod našim neposrednim nadzorom.

3.8 Kontakt za politiko varovanja zasebnosti

oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija

Telefon: 01 620 75 60
Email: info@oblak.si

3.9 Obveščenost

V primeru vaše zahteve na zgoraj navedeni naslov ali email naslov vas bomo nemudoma obvestili, pisno in v skladu z veljavno zakonodajo, kateri vaši osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med uporabo spletnega mesta store.oblak.si.

3.10 Obvestilo o spremembah

Uporabniki bodo obveščeni o kakršnihkoli spremembah teh Splošnih pogojev na spletnem mestu store.oblak.si. Z uporabo spletnega mesta store.oblak.si se uporabnik po obvestilu o spremembah v celoti strinja s spremembami, vsebovanimi v dejanski različici Splošnih pogojev.

Zadnja sprememba: 19/04/2018

4. O spletnem naročanju in pogoji spletnega naročanja

  • Z izvedbo naročila v spletni trgovini store.oblak.si se strinjajte s temi pogoji poslovanja, ki tvorijo sestavni del pogodbenega razmerja med stranko in (oblak group d.o.o., Tržaška cesta 1a, 1370 Logatec, Slovenija), ki je nastalo zaradi dobave blaga stranki s strani oblak group d.o.o. in hkrati zaradi prevzema in plačila blaga s strani stranke.
  • Z oddajo naročila v spletni trgovini store.oblak.si se v celoti strinjate s temi pogoji in jih sprejemate.
  • V spletni trgovini store.oblak.si dostopate do ponudb in naročate blago.

4.1 Nakupna pogodba

Nakupna pogodba je sklenjena, ko stranka dejansko prevzame in plača naročeno blago. Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku in je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo.

4.2 Cene

Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Strošek dostave je naveden v nakupni košarici, pred dokončno potrditvijo naročila.

  • V spletni trgovini sta navedeni dve ceni, in sicer:
    - Redna cena je cena, katero mora plačati uporabnik. Pri izdelkih, kateri imajo znižane cene, pa je redna cena prečrtana.
    - Vaša cena: dejanska cena, ki tudi velja kot prodajna cena ob nakupu preko store.oblak.si.
  • Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.
  • Prodajna cena izdelka in rok dostave veljata v trenutku dokončne potrditve naročila preko elektronske pošte, poslane na uporabnikov email naslov, po izvedbi naročila v spletni trgovini. V primeru spremembe dostavnega roka ali v primeru nezmožnosti dostave izdelkov vas bomo o tem pravočasno obvestili preko elektronske pošte.
  • Strošek dostave je naveden v nakupovalni košarici pred potrditvijo naročila.

4.3 Veljavnost ponudb

Ponudbe v spletni trgovini store.oblak.si so časovno in količinsko omejene. Količine izdelkov na zalogi in predvideni roki dostave, objavljeni pri posamezni ponudbi in izdelkih, so informativne in se lahko spremenijo brez kakršnega koli predhodnega obvestila.

4.4 Veljavnost naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko vam po oddaji spletnega naročila pošljemo email potrditev naročila, na vaš email naslov, ki ga boste določili ob izvedbi naročila. Do 15 minut po oddaji naročila lahko preko elektronske pošte ali telefona sporočite spremembo naročila ali odstop od naročila.

4.5 Dostava blaga in prevzem

  • Blago bo dobavljeno z računom, ki bo služil kot davčni in tudi kot garancijski dokument.
  • Naročeno blago bo dostavljeno v roku, ki je naveden pri vsaki posamezni ponudbi.
  • store.oblak.si si pridržuje pravico, da lahko v času od potrditve prejema naročila do izdaje blaga, v primeru da želeno blago ni na voljo, ali da je v tem času prišlo do nepredvidenih težav, povezanih z dobavo, obvesti stranko o tem in takšno naročilo tudi prekliče.

4.6 Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v povezavi z oddanim naročilom lahko sporočite na email naslov info@oblak.si. Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

4.7 Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeto plačilo kupcu na njegov TRR.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Uporabniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, na naslov ponudnika:

oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija

4.8 Odgovornost za neizpolnjevanje obveznosti

oblak group d.o.o. ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali posredno ali neposredno zaradi kakršnegakoli neizpolnjevanja ali zamude pri izpolnjevanju obveznosti, do česar bi lahko šrilo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora oblak group d.o.o., vključno z višjo silo, pomanjkanju opreme ali podobno, vendar ne omejeno zgolj na to,

4.9 Vsebine na spletnem mestu

Vse informacije in podatki, objavljeni na spletnem mestu store.oblak.si kot npr. fotografije izdelkov, opisi in podatki za izdelke, in opisi znamk, so približni. Fotografije izdelkov so simbolične. store.oblak.si si pridržuje pravico spremembe navedenih elementov brez obveznosti obveščanja strank.

4.10 Garancija

  • oblak group d.o.o. omogoča 2-letno garancijo za proizvodne napake na vsem prodanem blagu. Račun se uporablja kot dokaz za uveljavljanje garancije, garancijski rok pa začne teči z datumom prevzema blaga.
  • oblak group d.o.o. odgovarja za napake na izdelku, stranka pa se obvezuje, da bo takoj uveljavila garancijski zahtevek proti oblak group d.o.o..
  • Stranka se obvezuje, da bo izdelek pregledala takoj ob prevzemu. Če tega ne stori, lahko uveljavi garancijski zahtevek le, če lahko dokaze, da je imel izdelek napake v času prevzema s strani stranke.
  • Stranka ni upravičena do uveljavitve garancijskega zahtevka v primeru, da ob uveljavljanju garancije ni dostavila računa in izdelkov; da takoj ob prevzemu izdelka ni obvestila oblak group d.o.o. o vidnih napakah na izdelku; v primeru potega garancijskega roka; v primeru lastne povzročitve poškodbe na izdelku; v primeru uporabe izdelka izven navedenih pogojev za uporabo izdelka.
  • oblak group d.o.o. lahko garancijski zahtevek obravnava tako, da ali popravi izdelek in ga popravljenega vrne stranki, ali stranki zamenja izdelek, ali pa ji vrne kupnino za izdelek.

Blago, ki ga želi stranka reklamirati, je potrebno poslati na sledeči naslov:

oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

4.11 Potek naročila

Naročilo poteka na sledeči način:

1. Uporabnik izdelek iz predstavitvene podstrani izdelka doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico".
2. Uporabnik lahko nato nadaljuje s pregledom izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.
3. Uporabnik sproži nakupni proces s klikom na povezavo za košarico in nato na gumb "Kupi sedaj".
4. Uporabniku se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko izdelke tudi odstrani, spremeni njihovo količino oz. doda dodatne izdelke. V košarici ima uporabnik tudi možnost vnesti kodo za popust oziroma brezplačno dostavo, v kolikor tako kodo ima jo vnese, ter klikne na gumb »Uporabi«.
5. V levem delu košarice uporabnik najprej izbere način plačila in dostave ter vnese osebne podatke za dostavo. Vnese lahko tudi komentar in se strinja s splošnimi pogoji.
6. Nakup uporabnik zaključi s klikom na gumb »Naroči«.
7. Ko uporabnik klikne na gumb "Naroči" sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo - potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov elektronski naslov.

4.12. Način plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

1. po povzetju
2. po predračunu
3. plačilne kartice (Visa, Mastercard)

Plačilo z plačilnimi karticami je mogoče preko plačilnega sistema Paywiser. Več o kartičnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu.

4.13. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek)

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani kraj dostave
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda
  • Družba oblak group d.o.o. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

4.14. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@oblak.si ali po klasični pošti na naslov:

oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija

Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Pristojnost sodišča se presoja po kraju, v katerem ima potrošnik svoje bivališče.

4.15. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje oblak group d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje oblak group d.o.o. ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zadnja sprememba: 02/10/2018

 

 

 
 
 
 
  • Betonu dajemo obliko od leta 1901Več »
     

    Betonu dajemo obliko od leta 1901

     
  • Izdelki na dosegu kupcev z minimalno oddaljenostjoVeč »
     

    Izdelki na dosegu kupcev z minimalno oddaljenostjo

     
  • Svetovanje, priporočila, tehnična podporaVeč »
     

    Svetovanje, priporočila, tehnična podpora

     
  • Kakovosten izbor izdelkov in materialaVeč »
     

    Kakovosten izbor izdelkov in materiala

     
  • Možnost organizacije prevoza in vgradnje izdelkovVeč »
     

    Možnost organizacije prevoza in vgradnje izdelkov

     
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.