T: +386 (0)1 620 75 60
F: +386 (0)1 754 14 84
E: info@oblak.si
3.1 Zbiranje osebnih podatkov
Osebni podatek predstavlja katerikoli podatek (ime in priimek, email naslov, poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, ne glede na oblikov, v kateri je izražen. oblak group d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu izdelkov, ali ob uporabi drugih funkcionalnosti spletnega mesta. oblak group d.o.o. zbira in obdeluje sledeče osebne podatke:
3.2 Namen obdelave osebnih podatkov
oblak group d.o.o. osebne podatke obdeluje za sledeče namene (store.oblak.si):
Zaposleni podjetja oblak group d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.
3.3 Uporaba in razkritje osebnih podatkov tretjim osebam
3.4 Zbiranje neosebnih podatkov
3.5 Piškotki
Piškotki so neopazne datoteke, ki so začasno shranjene na vašem računalniku in našemu spletnemu mestu omogočajo prepoznavanje vašega računalnika ob naslednjem obsku spletnega mesta store.oblak.si. store.oblak.si uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo našega spletnega mesta.
3.6 Mladoletne osebe
oblak group d.o.o. vsem staršem in skrbnikom priporoča, da svoje otroke podučijo o varnem in odgovornem ravnanju z osebnimi podatki na internetu. Mladoletne osebe ne bi smele vpisovati kakršnekoli osebne podatke na spletno mesto store.oblak.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov.
3.7 Povezave do drugih spletnih mest
Splošni pogoji oblak group d.o.o. se nanašajo le na spletno mesto store.oblak.si in vse podstrani v Republiki Sloveniji. Spletno mesto lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, s katerimi oblak group d.o.o. ne upravlja, in za katera ti splošni pogoji ne veljajo. oblak group d.o.o. ne odgovarja za vsebino ali početje spletnih mest, ki niso pod našim neposrednim nadzorom.
3.8 Kontakt za politiko varovanja zasebnosti
oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija
Telefon: 01 620 75 60
Email: info@oblak.si
3.9 Obveščenost
V primeru vaše zahteve na zgoraj navedeni naslov ali email naslov vas bomo nemudoma obvestili, pisno in v skladu z veljavno zakonodajo, kateri vaši osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med uporabo spletnega mesta store.oblak.si.
3.10 Obvestilo o spremembah
Uporabniki bodo obveščeni o kakršnihkoli spremembah teh Splošnih pogojev na spletnem mestu store.oblak.si. Z uporabo spletnega mesta store.oblak.si se uporabnik po obvestilu o spremembah v celoti strinja s spremembami, vsebovanimi v dejanski različici Splošnih pogojev.
Zadnja sprememba: 19/04/2018
4.1 Nakupna pogodba
Nakupna pogodba je sklenjena, ko stranka dejansko prevzame in plača naročeno blago. Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku in je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo.
4.2 Cene
Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Strošek dostave je naveden v nakupni košarici, pred dokončno potrditvijo naročila.
4.3 Veljavnost ponudb
Ponudbe v spletni trgovini store.oblak.si so časovno in količinsko omejene. Količine izdelkov na zalogi in predvideni roki dostave, objavljeni pri posamezni ponudbi in izdelkih, so informativne in se lahko spremenijo brez kakršnega koli predhodnega obvestila.
4.4 Veljavnost naročila
Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko vam po oddaji spletnega naročila pošljemo email potrditev naročila, na vaš email naslov, ki ga boste določili ob izvedbi naročila. Do 15 minut po oddaji naročila lahko preko elektronske pošte ali telefona sporočite spremembo naročila ali odstop od naročila.
4.5 Dostava blaga in prevzem
4.6 Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v povezavi z oddanim naročilom lahko sporočite na email naslov info@oblak.si. Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.
4.7 Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeto plačilo kupcu na njegov TRR.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Uporabniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, na naslov ponudnika:
oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija
4.8 Odgovornost za neizpolnjevanje obveznosti
oblak group d.o.o. ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali posredno ali neposredno zaradi kakršnegakoli neizpolnjevanja ali zamude pri izpolnjevanju obveznosti, do česar bi lahko šrilo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora oblak group d.o.o., vključno z višjo silo, pomanjkanju opreme ali podobno, vendar ne omejeno zgolj na to,
4.9 Vsebine na spletnem mestu
Vse informacije in podatki, objavljeni na spletnem mestu store.oblak.si kot npr. fotografije izdelkov, opisi in podatki za izdelke, in opisi znamk, so približni. Fotografije izdelkov so simbolične. store.oblak.si si pridržuje pravico spremembe navedenih elementov brez obveznosti obveščanja strank.
4.10 Garancija
Blago, ki ga želi stranka reklamirati, je potrebno poslati na sledeči naslov:
oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca
4.11 Potek naročila
Naročilo poteka na sledeči način:
1. Uporabnik izdelek iz predstavitvene podstrani izdelka doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico".
2. Uporabnik lahko nato nadaljuje s pregledom izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.
3. Uporabnik sproži nakupni proces s klikom na povezavo za košarico in nato na gumb "Kupi sedaj".
4. Uporabniku se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko izdelke tudi odstrani, spremeni njihovo količino oz. doda dodatne izdelke. V košarici ima uporabnik tudi možnost vnesti kodo za popust oziroma brezplačno dostavo, v kolikor tako kodo ima jo vnese, ter klikne na gumb »Uporabi«.
5. V levem delu košarice uporabnik najprej izbere način plačila in dostave ter vnese osebne podatke za dostavo. Vnese lahko tudi komentar in se strinja s splošnimi pogoji.
6. Nakup uporabnik zaključi s klikom na gumb »Naroči«.
7. Ko uporabnik klikne na gumb "Naroči" sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo - potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov elektronski naslov.
4.12. Način plačila
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
1. po povzetju
2. po predračunu
3. plačilne kartice (Visa, Mastercard)
Plačilo z plačilnimi karticami je mogoče preko plačilnega sistema Paywiser. Več o kartičnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu.
4.13. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.
4.14. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@oblak.si ali po klasični pošti na naslov:
oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec
Slovenija
Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Pristojnost sodišča se presoja po kraju, v katerem ima potrošnik svoje bivališče.
4.15. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje oblak group d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Podjetje oblak group d.o.o. ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Zadnja sprememba: 02/10/2018
oblak group d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 Logatec, Slovenija
T: +386 (0)1 620 75 60
F: +386 (0)1 754 14 84
E: info@oblak.si
PRODAJNI PROGRAM |
INFORMACIJE
|
oblak group d.o.o. © vse pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.